Саопштењем за јавност обратио се предсједник СО Будва, Крсто Радовић, поводом мишљења Министарства јавне управе по којем је био дужан да сазове сједницу Скупштине, одржи исту, те омогући расправу и изврши гласање како би Скупштина донијела Одлуку поводом поднесеног предлога за разрјешење предсједника Општине Царевића.
Саопштење преносимо интегрално:
Сагласно члану 40 став 6 Закона о локалној самоуправи и члану 76 став 1 Статута општине Будва предсједник Скупштине, је сједницу скупштине, по поднесеном Предлогу за разрјешење сазвао у року од 15 дана од дана подношења Предлога, и датум њеног одржавања одредио у року краћем од 15 дана од дана сазивања.
На самој сједници, предсједник Скупштине обезбиједио је спровођење скупштинске процедуре предвиђене чланом 77 Статута општине Будва и одговарајућим одредбама Пословника Скупштине општине Будва.
Утврђено је постојање кворума, усвојен је предложени дневни ред, отворена је расправа, омогућено представнику предлагача да образложи предлог, омогућено предсједнику општине да се изјасни о предлогу и наведеним разлозима за његово разрјешење, прибављени су извјештаји радних тијела скупштине, након чега је и отпочела расправа од стране одборника.
Како расправа по поднесеном Предлогу за разрјешење предсједника општине дана 30. 05. 2020. године до 24 часа није била завршена, сагласно члану 77 став 4 Статута општине Будва није се могло приступити гласању по поднесеном Предлогу.
Наводи Министарства да је предсједник Скупштине општине био дужан да сазове сједницу у што краћем року од законом прописаног рока, да процијени колико ће трајати дискусија одборника и колико ће бити заинтересованих дискутаната, не произилазе нити из једне одредбе Закона о локалној самоуправи, нити из прописа Општине Будва. Наводи министарке Прибиловић су обична измишљотина.
Ни мало случајно, Министарство јавне управе јавности није саопштило, шта се дешава, које су посљедице ако се расправа о поднесеном Предлогу за разрјешење предсједника општине не заврши до истека тридесетог дана од дана подношења Предлога, из којег разлога се не може приступити гласању по поднесеном Предлогу за разрјешење. Избјегли су да саопште јавности да прекорачење рока од тридесет дана од дана подношења Предлога не прати било каква санкција предвиђена Законом о локалној самоуправи и Статутом општине Будва.
Одлука по поднесеном Предлогу за разрјешење предсједника општине, донесена након прекорачења наведеног рока, само због прекорачења рока, не може се сматрати незаконитом.
Због истог, у питању је Законом и Статутом утврђени рок, чије прекорачење не утиче на законитост донесене одлуке.
Предлог за разрјешење предсједника општине о којем није одлучено у року од 30 дана, и даље је на правној снази, и расправа се спроводи и одлука доноси у даљој процедури прописаној Пословником о раду Скупштине општине Будва.
Међутим, одборници подносиоци Предлога за разрјешење предсједника општине су у 24 часа дана 30.05.2020. године, напустили сједницу Скупштине, након чега је утврђено да не постоји кворум за даљи рад и одлучивање, због чега је дошло до прекида сједнице и сагласно члану 62 Пословника о раду Скупштине општине Будва одређен наставак сједнице за дан 29. јун 2020. године.
Такође, Министарство јавне управе није саопштило јавности ни да је у мјесецу јуну 2019. године, на предлог групе посланика ДПС-а предвођених послаником Жељком Апрцовићем, Скупштина Црне Горе донијела Закон о измјенама и допунама Закона о локалној самоуправи којим су, између осталог допуњене одредбе члана 40 став 6 тог закона и прописано да сједница скупштине општине мора бити завршена најкасније у року од 3 мјесеца од дана сазивања.
Иначе не тако давно, 23.03.2020. године Министарство јавне управе, обавијестило је Клуб одборника Демократа у Скупштини Главног града да одредбе Закона о локалној самоуправи којим је прописано да о Предлогу за разрјешење предсједника општине Скупштина одлучује у року од 30 дана од дана подношења Предлога, нијесу обавезивале Скупштину Главног града да у дневни ред сједнице уврсти у складу са Законом и Статутом Главног града поднесени Предлог за разрјешење градоначелника Главног града.
Дакле, из свега наведеног констатујемо да мишљење чланице ГО ДПС, а некадашњег службеника у Секретаријату за привреду и финансије Општине Будва у вријеме највеће похаре и пљачке ове општине, те блиске сараднице у кабинету предсједника Општине Будва из редова ОКГ ДПС Будва, нас занима колико лањски снијег. Сигурни смо да је, госпођу министарку, забољело то што смо нокаутирали ДПС у Будви и то баш онда када је она обављала функцију потпредсједнице Општине Будва. Садашња министарка, а некадашња сарадница реализатора мафијашко-криминалног плана у Општини Будва је очигледно постала чувар тестамента Светозара Маровића у ком је записано: „хоћу да опет будем први, јер ако сам други онда сам далеко од Будве, а још даље од милиона. Драги пријатељи остало је још милионских послова који нас чекају. На вама је да ме вратите из Београда, а на мени да вас наградим као у добра стара времена“.
Колико је Сузана Прибиловић привржена добру грађана Будве, најбоље говори чињеница да је као житељка нашег града, у својству члана Владе Црне Горе, гласала да се из капиталног буџета Црне Горе за развој Будве опредијели 0 (нула) еура.
Госпођо Прибиловић, правне придике баш и не приличе некоме ко је као предсједница Комисије за јавне набавке, имала посебан сензибилитет према вишемилионским јавним набавкама у којима су учествовали многи осуђени и осумљичени, попут, њој добро познатог, ГУГИ комерца.
И на крају, сигурну будите да у Будви нећете гледати сцене као у Никшићу када сте државни празник славили флашама, песницама и општим вандализмом. Ми смо цивилизовани људи који су вас побиједили оловком и политичко-правним умијећем, односно вама непознатим методама. Ви сте навикли на насиље, на отимање и на узурпирање, али, у Будви о томе можете само да сањате. Ми празнике и побједе над ДПС-ом, славимо достојанствено и цивилизовано.