❗Агонија мјештана Лијеве Ријеке се наставља, тешко долазе до својих кућа, због лоше урађеног прикључног пута на петљи Веруша. На којем се отежано и небезбједно одвија саобраћај.
Прикључни пут дужине 1.7 км повезује бројна села са аутопутем Јаблан, Брскут, Ножицу, Љевају, Мочила, Птич, Мало Слацко, Крушевице, Ступове, Трупа Поток, Пољанице, Бијељин До, Јасику, Суводо, Присоју, Штавањ, Лопате, Верушу, Грби До…
Прикључни пут на аутопут је изузетно стрмен, узак, крајње ризичан по безбједност учесника у саобраћају, те је потребна нова траса са нормалним нагибима за двосмјеран саобраћај.
Грађевинске компаније превозе пијесак и готов бетон који се просипа на успону из миксера и уништавају ионако лош пут.
Пут је веома опасан, због бројних ударних рупа и услед лошег асфалта. Веома је ризично њиме пролазити, угрожена је безбједност учесника у саобраћају.
Тешко је проходан посебно због великог нагиба, тешко се могу мимоићи два возила, на појединим мјестима нема асфалтног застора, а један дио пут је је поткопала и однијела вода.
Свуда су рупе, улегнућа и велики је ризик за све учеснике у саобраћају, то нијесу било каква оштећења, већ рупе и кратери који се налазе свуда по коловозу.
Мјештани су незадовољни због неодржавања овог важног прикључног пута, обраћали су се надлежним инситуцијама и пар пута су блокирали одвијање саобраћаја.
Поставља се питање, зашто мјештани морају увијек да моле и обраћају се за помоћ, када је то обавеза надлежних институција које не раде свој посао.
Приступни пут веома је опасан и ризичан за саобраћај, а да не дође до тежих последица, неопходно га је што хитније поправити, како би се саобраћајне незгоде избјегле.
Посебан проблем представља саобраћај тешких теретних моторних возила и при том се не предузимају одговарајуће мјере у правцу ограничавања таквог саобраћаја.
Оштећења са стране пута нијесу видљивија и много су опасна по учеснике у саобраћају и потенцијални су узрок саобраћајних незгода.
Мјештани захтијевају од надлежних институција да хитно предузму одговарајуће мјере, како би овај прикључни пут оспособили за иоле нормално и безбједно одвијање саобраћаја у току љетњих мјесеци када је саобраћај веома фреквентан.
Надлежне институције морају да санирају, прошире и обезбиједе безбједно одвијање саобраћаја на овом прикључном путу и да сносе одговорност за штету која може настати на возилима.
Извор: фејсбук Зоран Лакушић