Представници мјештана који живе од Увача до Матешева јуче су инспекцији за саобраћај Министарства капиталних инвестиција предали захтјев да се локални пут, који је како тврде, уништила механизација компаније ЦРБЦ, извођача радова на ауто-путу, врати у пређашње стање.
Они који живе у том дијелу кажу да је, током минулих седам година, поред девастације ријеке Таре, уништена и локална путна инфраструктура. Од свих обећања о поправкама тврде да су добили само слој неквалитено уређеног асфалта, дебљине пет центиметара, на путу од Веруше, преко Увача, до Матешева.
-Надлежни треба да учине све, како би направили притисак на ЦРБЦ, јер јер је стање које та компанија оставља за собом ужасно. Осим што су пут и мост небезбједни за учеснике у саобраћају, све изгледа и јако ружно. Локални пут Веруша-Увач-Матешево, од свих обећања, једно је пресвучен асфалтом који је већ испуцао. Све остало је остављено поломљено или је уклоњено, тврде мјештани.
Објашњавају како је мост у селу Пајков Вир у “катастрофалном стању”. Ограда је, тврде, већим дијелом поломљена и остављена да виси. И без тога, кажу, пролазак тим мостом је опасан, јер не постоји тротоар.
-Све одбојне ограде су поломљене, па и већим дијелом не постоје. Уклоњена је вертикална саобраћајна сигнализација, као и табле са називима села. Неопходно је да надлежни не дозволе да компанија ЦРБЦ оде, а да не заврше оно што им је обавеза. Овакво стање, по систему, “једно градили а друго разграђивали” је недопустива и срамота. Нарочито због тога што дотано компликује живот мјештана овог краја, кажу саговорници “Вијести”.
Подсјећају и да је “током минулих седам година ријека Тара од Увача до Матешева потпуно девастирана”. Највећи данак изградњи ауто-пута, тврде, платили су власници имања и кућа на том потезу. Уз сва кажњења и новац уложен и рачунајући штету коју су претрпјели власници имања и кућа, закључују мјештани, ауто-пут је донио више штете него користи.
Ивор: вијести