–Сва јутрошња дневна штампа („Дан“, „Вијести“ и „Побједа“) осванули су у руху Драгана Бокана, односни компаније“Воли“. Бокан је откупио цјелокупан тираж поменуте штампе, да би их искористио за рекламу своје фирме и одбране од напада да шверцује кокаин. Нико није, наравном потив маркетинга и то посебно у овом тешком времену за штампане медије, али на овакав начин користити дневну штампу за рекламу својих ставова, превазилази границе доброг укуса, саопштили су из Уружења новинара Црне Горе.
Да ли су то политички и остали моћници одлучили да третирају штампу и новинарство као парадајз и паприке, откупљују како им је воља и претварају критичку свијест у употребну вриједност. Да ли је могуће да се данас све може купити и да све има цијену, па и новинари или боље рећи власници штампаних медија.
–Питамо се да ли је маркетинг постао толико моћан да може да ућутка новинаре и сваку критичну ријеч о ономе што ових дана гледамо у Црној Гори. Уколико и остали крену путем Бокана у Црној Гори више неће бити ни штампе, нити новинарства, све ће бити претворено у сирову пропаганду људи којима је једини пословни успјех што су се налазили у близини бившег режима. Новинарство силовито јури у црногорске политичке и информативне црне рупе. Оне гутају све, па и очигледне доказе ко и како шверцује кокакин у Црној Гори. Нека нам је са срећом нови новинарски кодекс – Све за паре, паре ни за што!, наглашавају они.