Члан УО Удружења грађана Вранеш, Момчило Којовић, данас ће присуствовати састанку код предсједника општине Бијело Поље, г-дина Петра Смоловића са предсједницима мјесних заједница Вранеша. Он ће саопштити да се закључци Скупштине Црне Горе морају спровести и асвалтурати путеви: Томашево-Соколац- 9 км, Коврен Горице 3 км. Опредијељена буџетска средства се не могу преусмјеравти ни на који начин на друге путне правце, јер би то било кршење закона, што је кажњиво.
УГ Вранеш тражи од предсједника општине Бијело Поље, Министарства пољопривреде и Владе Црне Горе да се асвалтира обећани путни правац Павино Поље-Граб, највеће село у бјелопољској општини.
–Тражимо,молимо предсједника општине Бијело Поље, да буде предсједник свих грађана, да се уради насипање локалних путних праваца :уз Жубер, Кичаву, Крстаче, Гајине, Грубјешиће, Бабајиће, Лијеску, Обод, Потрк (то су мала средства). УГ Вранеш тражи разумијевање и толеранцију, и да предсједних општине Бијело Поље, подржи напоре УГ Вранеш, и да се одмах крене у лобирању на асвалтирању других путних праваца у Вранешу за наредну годину, кажу у Удржењу.
УГ Вранеша тражи асвалтирање путева без политизације.
-Часна и одговорна министарка г-ђа Маида Аџовић је показала пуну одговорност према закључцима Скупштине Црне Горе, на чему јој УГ Вранеш захваљује..Вранеш тражи и моли да се асвалтирање ових путних праваца изврши што прије, док нијесу стигла лоше вријеме.Будимо сложни, будимо људи и урадимо бар нешто мало и за Вранеш. Позивамо предсједника општине г-дина Смоловића, да са предсједницима општина Пљеваља и Берана дођу на Вранешку олимпијаду, биће нам драго! Нека се договарају за будуће планове, закључују у Удружењу.
One Response
У суботу 31 маја ишао сам на Соколац. Овај путни правац о давно је требало асвалтирати. Назире се на неким мјестима да је пут био асвалтиран. Пут треба асвалтирати шест метара ширине прописно у два слоја са претходно насипањем о набијањем и свим потребним припремама као и ријешити атмосверску камализацију. Квалитет и дебљину асвалта урадити по грађевинским нормативима. Корисник и инвеститор да одреде стручно лице за вођење надзора као и комисију за пријем радова.Ово све у циљу потребног квалитета.
Када се пут уради прописане ширине дебљине асвалтног слоја са ријешеном атмосверском канализацијом ,пут ће трајати и њега је исплативо и обавезно одржавати. Предходни пут је била срамота за извођача ,надзор и државу ,такав назови асвалтни пут је неисплатив за одржавање иако су „путеви“ били обавезни да га одржавају. На новом пути обавезно поставити сигнализацију по прописима.
Ето ја толико пошто сам из струке грађевинске. Поздрављам ову иницијативу.